fredag den 8. februar 2013

Min fine stolte og glade dinosaur

Endnu en blog med fastelavnsdragts spam :)

Min stolte og glade dinosaur.

Har for længe siden syet halen til denne dragt, Milas har rendt rundt med den lige siden. Da jeg så havde fri i tirsdags blev dagen brugt på at lave resten af kostumet færdigt.

Jeg nåede dog kun bukserne og blusen inden han kom hjem fra BH, men da han så det, ja så var han da helt klar på at det hørte sammen med halen.

Samtidig havde jeg sagt til ham, jeg ville sy en hue, der passede til halen. Så da han så der manglede huen, så gik han da ellers i gang med at finde stof frem til den, haha. Sikke han kan rode.

Jeg havde dog allerede klippet den, så det var kun resterne han fik fundet frem.

Men syet blev den og han nåede at se den og godkende den inden sengetid, og ville meget gerne have den på i seng. Den blev dog alligevel for varm, så jeg måtte gerne få den igen.

Men dagen efter da jeg kom hjem fra arbejde, kommer han rendende med det samme og vil være dinosaur :) og måtte også lige forklare ham torsdag morgen at de andre børn i BH altså ikke havde deres kostumer på. Det var han vist ikke helt overbevist om, men fik ham da til at skifte inden vi afleverede ham :)

Normalt vil han ikke stå fint og posere, når jeg gerne vil have billeder af noget jeg har syet til ham, men da han fik dragten på var der ingen problemer, han ville meget gerne vise den. Se mor, mig dinosaur. Min fine dreng.

Halen er syet efter denne DIY, så har du også en dreng, der gerne vil være sej dinosaur eller drage, så er den altså super nem at lave.

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin dinosarusdragt du har syet, kan godt forstå at Milas er glad for den

    Mvh
    Gertrud

    SvarSlet
  2. Sikke et fint kostume :) Sikke et arbejde.

    SvarSlet
  3. NØJ hvor er han da bare skøn. Det må have været et kæmpe arbejde men så er det jo dejligt at det vakte kæmpe lykke hos drengen selv.

    SvarSlet
  4. Tak allesammen :)
    Han synes stadig halen og huen er et hit bare lige at drøne rundt med herhjemme, det er skønt :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails